söndag, mars 22, 2009

Little boxes..

Den första bilden här visar hur variationsrikt ett nybyggt amerikanskt bostadskvarter är.. Man känner verkligen pizzakillens glädje då han ska hitta rätt hus.. Hur som så har vi varit hundvakter denna vecka år Suzannes föräldrars hundar och som tack för besväret så plocka vi hem halva Ikeas mathörna! Har ätit knäckebröd och kalles randiga till frukost nu i några dagar och smaskat i mej en hel del choklad! Måste även bli en golfrunda snart då jag har två flaskor flädersaft! =D Kan ju iofs funka som lite engergikick på cykeln då det ser ut att bli en tur idag innan jag skall iväg och hjälpa Haleighs pappa med att ta ner en massa tree stands ute på hans mark..

Har även gjort en extremt nördig grej då vi blev medlurade av Sherry, Suzannes mamma, för att titta på the Doggers i en bokaffär. En familj med 18 ungar som inte ser på tv och tycker man är "defrauding" om man som tjej visar hud förutom händer och ansikte typ.. defrauding betyder att man visar upp och förför män med sin kropp utan att man kommer gifta sig/ha sex med dem.. Var iaf lite speciellt och se då de sticker ut en del. Då jag tyckte det hela var lite halvt pinsamt så stod jag längst bak och tittade på böcker vilket resulterade i att jag fick gå åt sidan för att inte hela familjen skulle springa över mej på väg in. Så jag vann över de andra genom att komma riktigt nära utan att ens köa =D Hursom så heter mannen i familjen Jim Bob vilket e lite skoj! kika in på www.duggarfamily.com för lite info iaf!



Inga kommentarer: