tisdag, mars 17, 2009

Charlotte

Yes! Då var min intervju avklarad! Det känns som det gick rätt bra och jag slapp frågan om mina svagheter ;) Dagen började tidigt då jag gick upp klockan 04:00 och blev mer och mer stressande då båda mina flyg blev försenade och när jag skulle hämta min hyrbil så höll de på att tvätta den! Kändes dock riktigt bra och vara en businessresenär å glida runt i kostym =D Kan nog vänja mej vid det! Hur som helst så var den en trevlig holländare som jag träffa och en tysk. Vi gick igenom min utbildning och vilka mina starka sidor är.. trycke lite på min matte och logik då språk inte är nått jag direkt kan skylta med.. Jobbet verkar iaf vara ett ruskigt roligt ett så kommer bli sjukt glad om jag skulle få det! Mina uppgifter skulle bli att samla in data från kunder för att sen analysera den och komma fram med en design för derat dc. Och då handlar det om den tuffaste sorten av alla dc! den med robotar osv.. dvs super high tech! Skulle även innebära utlandsresor och kanske några månader i tyskland i början..
Efter intervjun som bara tog 1.5 timmar så tog jag mej en tur ner till downtown i Charlotte vilket såg ut som de flesta andra downtowns här förutom att det var lite mer grönt..
Min pärla som jag hade för dagen! Gick faktiskt förvånadsvärt bra och var riktigt skoj att köra.. frågan är ju om det beror på att min bil är så sjukt tråkig så en vanlig småbil framstår som rolig eller att det faktiskt var en bra bil.. Låter den frågan vara obesvarad..
Firade även dagen som är St. Patricks day med en öl och hamburgare.. inte riktigt lika roligt som förra året men ska nog ta igen det nästa år! Nu blir det lite tv-shoer i väntan på flyget hem.. Har förresten två nya delstater idag också.. Tennessee och North Carolina.. passerar även Georgia på vägen hem men har redn vart där så det ger inte så mycke... Men har iaf ökat till 14 av 50 delstater nu!

Posted by Picasa

4 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Tummarna hålls.

Jag körde också en St.Patricks-middag med grön öl... Slog inte förra årets ;)

Anonym sa...

Låter som det gått bra. När får du besked?

Anonym sa...

Fan så spännande! Känner verkligen igen stressen inför en intervju och sen släpper det i princip samma sekund som intervjun börjar. Hur ser processen ut? Blir det en andra runda eller bestämmer de direkt?

Hans sa...

de skulle återkomma i slutet på veckan.. och fick känslan av att de inte intervjuat fler men kom mej aldrig för att fråga.. Dock var de lite mysko position, han snacka om år med träning innan man kan göra de som ska göras osv..