måndag, mars 23, 2009

Logistics Engineer!

Då var allt klirrat! Fick ett samtal från Josh denna morgon om att de erbjuder mej ett jobb som Logistik ingenjör för deras byggande av helautomatiska distributionscenter =D Fick ett mail med all info om jobbet och sen var det bara att ringa tillbaka och tacka ja! Så nu blir det till att slita osv igen.. Fick inte fullt så bra betalt som jag hoppats och bara två veckors semester men man kan nog ändra på det efter att man jobbat ett år.. Är mest nöjd över att man lyckas få ett jobb i dessa tider som dessutom är ett riktigt bra ett! =D Tack och hej!

Kanske även är dax för mamma att skicka en blomma till Johan nu då han styrt upp det mesta som lett till denna position ;) hehe

Jag vill även tacka Hannes, Mamma och Pappa osv osv..

9 kommentarer:

Anonym sa...

HELL YEAH! GRATTIS!!! Härlig känsla va?! Riktigt kul att höra =) (Blir till att studera Charlottes nba-lag framöver för mig ;) ) Hörs!

Hans sa...

mbop! kan inte klaga! dax och börja planera mina inköp nu.. ny tv osv.. =D

Jesper Löfgren sa...

Ey! Stort jävla grattis!... Tacka även mig!

Anonym sa...

Första du ska köpa är en iPhone!

Hans sa...

Jepser säger att det kommer en ny i sommar så väntar på den.. eller var kanske sean.. Och du (jesper) har väl inte stöttat mej i min utbildning osv? Du har ju mest försupit mej... När jag får leverproblem ska jag tacka dej!

Anonym sa...

Grattis mannen, lycka till

Anonym sa...

Grattis till jobbet!

Anonym sa...

Hur bra som helst, det v a du värd!! Grattis Grattis!! Du kommer göra kometkarriär på nolltid om jag känner dig rätt!!

Jacob sa...

Grattis grattis!