söndag, juli 12, 2009

Action man!

Har man haft en hård helg med cykling gånger två och en sväng ut på krogen.. Det enda hårda var dock cyklingen idag som var sjukt skoj och jobbigt! Hittade ett ställe här i stan som har en konstbyggd fors för forsränning, klätterväggar och sen en massa mtb-leder. Då jag inte gjorde något vettigt igår kväll så vaknade jag kl 7 imorse och kännde att jag behöver göra något skoj! Så hoppade in i bilen och efter att navigatorn lett mej till ett slitet bostadsområde så hittade jag iaf rätt med lite hjälp av google maps och haleigh. Kviterade ut en cykel för 25 dollar och trampa iväg. 10 minuter senare satt jag och vilade första gången då jag var helt slut.. Efter att kommit igång lite bättre så blev det iaf ca 2 timmars cyklande i 33 graders värme. Svettade som ett djur så blev raka vägen hem och sen ett dopp i poolen! En sak är iaf säker, att jag kommer besöka detta ställe fler gånger! Nu ska jag iväg och grilla lite och sen blir det vila då jag har viktiga jobbdagar måndag och tisdag denna vecka!

Slänger in en liten bild på min motsvarighet till hannes mat, ungkarlsmat när den är som bäst!



4 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Hörru, du kan inte cykla mtb i såna där kläder =D... Det är en total kulturkrock!

Fahle sa...

Den där är ju inte dum heller, tacos med bara kött.. =)

Oscar sa...

Kul att du hittat ut i MTB-spåren. Jag och Niclas har kört en vända idag. Blir Finnmarksturen i Ludvika i slutet på Augusti, 12 mil MTB, kommer bli riktigt jobbigt det

Haleigh sa...

Sexy!