fredag, juli 17, 2009

Yesbox!

Då e lönekontot tomt igen efter att en ny leksak inhandlats! Ingen väsrting men helt ok iaf.. Har haft en provtur redan då det finns en mtb led några km från lägenheten. Ska utforska den mer imorgon då det börja bli mörkt rätt snabbt efter jag börjat cykla.

Annat tufft e att jag haft kundbesök i början av veckan så fått leva lyxliv med trerätters middag osv.. Tydligen litar min chef på mej då jag fick gå ut och äta med chefen för business inovtions från frito lay helt själv vilket e lite tufft! Har även fått välja min egen titel och valet stod mellan Project engineer och Logistics engineer.. Så snart kommer det en massa visitkort med Logistics Engineer då det klinga lite mer high tech..

Bra att ha på cv:n när man ska byta upp sig sen!

3 kommentarer:

Fahle sa...

Den där ser skoj ut! Vad gick den på?

Jesper Löfgren sa...

Trodde du skulle köra DH... Den där är ju bara dämpad fram...

Hans sa...

640 dollars fick man betala. Siktade lite lagre forst men da fanns det bara skit. Den har bor iaf duga ett tag ;) Och jag har dampad bak istallet jesper.. =D