måndag, juli 27, 2009

Löneförmån!


Som blivande storfrasare inom Schaefer sa börjar löneförmanerna nu rulla in! Eftersom min europaresa kommer bli forsenad ca 1 manad sa har min chef sett till sa jag far lana en bil tills jag aker. Ingen liten fjollig leksak heller utan den största framhjulsdrivna sedanen som fanns nar den kom ut. Riktig lyx dar allt e eldrivet, stolar, taklucka och en digital hastighetsmatare for att namna nagra. Annat lyxigt e att det finns plats for 6 personer och den har en 3.8 liters motor.
Jag tog iaf ut Haleigh pa en liten cruise sa fort jag kom hem fran jobbet idag! Sen blev det en farsk persika till mellanmal och en tur ut i skogen for lite cykling! Eller jag cykla och haleigh tog en promenad tills det borja mullra och regna ute.. da blev de en jakla fart pa henne att vi skulle hem sa var bara slanga upp cykeln pa bilen och sen fara hemmat! Blev iaf lagomt tvattad av regnet och sen korde jag till en biltvatt och spolade av resten sa nu skiner den fint! Hann med ca 12 km i skogen ocksa sa far duga som traning.

3 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Hade varit en bättre löneförmån att inte låta dig låna den där bilen alls =D... Tror det där är vaktmästarens bil eller nåt i stil med det.

Johan sa...

Äkta amerikansk bilhistoria! Din andra lincoln, du kommer säkert köpa dig en till slut.

Hans sa...

Så så.. nu ska du int dra förhastade slutsatser..