onsdag, september 16, 2009

Gudfadern!

Nu har man fått lite ansvar i livet! Det är nämligen så att jag numera är gudfar och har viktiga grejer att styra upp.. Enligt det fina pappret är min främsta uppgift att be för mitt fadderbarn och lära henne känna Jesus och den kristna tron vilket inte helt är min starka sida så kommer nog satsa mer på att göra henne till en tuff skidåkare och lära henne lite bus som gör att daniel får det jobbigt..! Hur som är jag hedrad över uppdraget!

Har även blivit tillökning i ekströms släkten då brorsan gift sig 09-09-09. Lite fegt att smita undan en svensexa är nog min kommentar förutom grattis..

Nu blir det Dexter iaf, har hittat en helt underbar funktion på min tv, HBO och Showtime on demand vilket betyder att jag kan se alla deras serier och filmer när jag känner för det vilket e riktigt soft! slipper passa tider och se en massa reklam!

5 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Din kristna tro är stark, annars hade du aldrig flyttat till det genomkristna landet USA.

Förövrigt, har Daniel och Emma gift sig?!... Nej nu jävlar ska han få höra...

Johan sa...

Då så då är det väl bara att leta fram bibeln och börja plugga!

Såg att dollarn har försvagats igen. Den ligger visst på 6,84 så nu måste det vara riktigt billigt hos dig ;)

Hans sa...

det e ju knappast billigt för mej dock..!

Fahle sa...

Hans barnet banan Ekström nu även gudfar? Klingar inte rätt på nåt sätt.. ;-)

Sjögren sa...

haha, det här känns verkligen som en uppgift för dig att förmedla din starka kristna tro =)