söndag, september 13, 2009

Nu så..

Mm.. nu har den svenska avundsjukan drabbat mig! Har ju Hannes som en motpol i mitt prylhandlande där vi brukar hålla oss rätt lika tror ja, men nu har det skitigt sig helt, han har nämligen handlat en bra mycke bättre cykel än mej! Jag låg bra till ett tag med ny dator osv men den knappa han in för nån månad sen.. Problemet i sig är dock inte speciellt svårt att fixa, jag måste bara börja spara upp till en ny cykel då min redan har börjat rassla i vevpartiet osv.. Sen ska bara haleigh övertygas att det är absolut nödvändigt med hydraliska bromsar, kolfiber och sånt viktigt! =D Hur som, grattis till ledningen hannes ;)
Annars har det iaf vart en lugn helg med lite cyklande och en vända ner till Uptown Charlotte för Brew, Blues and BBQ.. Fick i mej en god öl och lite riktigt amerikansk husmanskost bestående av kött.

4 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Öhm, redan börjat rassla? Köpte du den på Walmart eller?

Fahle sa...

Haha tack! (du glömde iphonen) Hydrobromsar ÄR ju absolut nödvändigt men kolfiber ger du fan i.. ;)

Daniel sa...

Ni har fattat cykling fel... Det spelar ingen roll vad man har för grejor, det som spelar roll är hur fort man cyklar!! Jag tror min snart 5 år gamla rosthög till mtb går fortare fortfarande...

Hans sa...

Ne, nu e du ute och cyklar.. Prylar e alltid viktigt! Och det är enklare att banta kilon på en cykel än på mej själv..