lördag, september 26, 2009

Snabba bullar

Haft ännu en slitig vecka på jobbet då chips-gubbarna skicka ett mail i måndags eftermiddag om att på torsdag morgon skulle vi presentera hela konceptet för dem i Dallas, TX. Så blev till att fixa ihop en hel del power points till att förklara allt som händer.. fick den stora äran att hålla den om data analysen, design datan och konceptet, lite smätt nervöst då man sitter i ett rum med 15 person som alla troligen drar in det dubbla jag gör och har jobbar bra mycke längre. Men de gick fint iaf! Dock slutade inte dagen där utan vi lämna mötet klockan 4 med ett flyg som hade boarding time kl 5.15 plus att data killen vi hade med oss guida oss mot Dallas love field istället för dallas-fort worths flygplats. Slutade med att vi hade sjukt bra flyt med att passa bussen från hyrbilsstället till vår terminal och en helt tom säkerhetskontroll som gjorde att vi faktiskt kom fram till vår gate precis då de började borda planet! och som frquent flyer så får man ju lyxen att boarda först så vara bara att fortsätta gå! Tror dock det bara är en tidsfråga innan vi missar ett flyg för oftast när jag åker med min chef så anländer vi kanske 10 min innan det är dax att borda planet, nån gång måste det ju gå fel..

Fredagen blev iaf en sjukt slö dag på jobbet och slutade upp med en cykeltur med Haleigh där jag fick chansen att testa den nya skinnyn som de byggt under veckan.. Lite besviken då det inte alls var nå läskigt så får hoppas de bygger svårare grejer snart!

Inga kommentarer: