söndag, september 27, 2009

2 år..

Är ju faktiskt så att jag varit gift i två år idag så jag och haleigh var iväg på en lunch dejt idag i ett av Charlottes hippie-kvarter. Valet förr på en fransk resturang där jag klämmde i mej en ståtlig hamburgare och haleigh åt en crepes med spenat, svamp och getost. Gott var det och vi avslutade det hela med en promenad runt kvarteret. En sak är iaf säkert att jag helt klart gillar deras brandstation som är en av de tuffaste jag sett!
Och jag har inte sett en anledning till att gift som married och gift som posion är samma ord på svenska än så länge heller ;)

4 kommentarer:

Johan sa...

Gratulera! Att tiden går så snabbt är helt otroligt. Det verkar bli mycket hamburgare där borta men så är det ju också hamburgarnas förlovadeland. Både jag och Malin har blivit begeistrade i USA och vi kommer med stor sannolik åka tillbaka. Trivs du fortfarande bra?

Hans sa...

jo, saknar nog samma saker som du saknar i det vardagliga livet, fritid och mer lön! tur nog kommer ju familjen hit om mindre än en månad och jag hem i jul..

Fahle sa...

Grattis!

Cool brandstation, blir ju nästan sugen på att bli brandman.

Anonym sa...

Inte gift som i GIFT va?? Trodde bara ni var förlovade?