fredag, oktober 02, 2009

Casual Friday

Fredagar är alltid en bra dag! man får ha jeans på jobbet och har några ynka timmar kvar till frihet. Idag glömmde jag dock bort att ha min casual friday utstyrsel och hade mina vanliga jobbkläder, dock blev det en riktigt trevlig dag if, hade mina itensiva timmar innan lunch då min chef ringde 07:01, samma minut som jag klev in i min kub, och hade en massa data som skulle fixas. Blev iaf klar lagom till lunch och följde med lite löst folk ut för att äta vid halv ett. Slutade upp med en gratis lunch då han som är ansvarig för alla inom företaget förutom min chef å mej följde med och bjöd. Includerade även två öl som avnjöts i den perfekta höstvärmen, ca 25 grader... Kan dock säga att jag var lite halvt osäker gällande öl på jobbluncher men då alla andra beställde in vin och öl samt en tog en rom och cola kunde man lugna ner sig lite iaf =D
De sista två timmarna av dagen spenderade med lite småpyssel och sen bar det av hemmåt för lite cykling och nu snart middag! Cykelturen fick avbrytas på grund av punktering så den blev inte speciellt lång men hann iaf med the roller coaster loop som e den klart roligaste delen av leden.

Slänger även in en liten bild på min brosdotter som tränas till snickare för tillfället.. Ser ut som mycke för världen just nu så vi får se vad det blir för en vedhuggande cyklist av tösen.. =D

2 kommentarer:

Emil sa...

roller coaster loop? nu blev jag nyfiken..? Har du nån bild på en sånt.. Har aldrig haft chansen o prova cykla sånna där träbanor.. verkar skoj!

Hans sa...

inge träbanor på den looen men en massa skoj iaf, går genom små raviner typ så blir som en bergochdalbana d¨man får en massa fart och sen svänger på toppen av en och sen ner i nästa..