lördag, oktober 31, 2009

Lastpallsporr

Då johan verkar gå igång åp lastpallar bjuder jag på några till.. Använde dem för att testa vad som inträffar vid stopp osv på front loopen till lastpalls lagret. Man får som ett litet sug i magen då man vill hoppa på en lastpall och åka genom hela systemet för att se vad som händer =D Synd nog så får jag inte visa nå bilder från stället jag är på..

Nu blir de iaf äggröra och bacon till frukost och sen jobb i en hel massa timmar, troligen fram till 18:00 ikväll vilket inte direkt utgör någon höjdarlördag! tror dock jag e ledig imorgon så kanske kan hinna med att göra en wigan by night och se vad stället har att erbjuda senare idag!

5 kommentarer:

Johan sa...

Du verkar få göra många konstruktiva saker där borta =)

Nisse och jag gjorde ju ett exjobb om pallar som vi blev totalt förlästa på.....

Hans sa...

De e faktiskt rätt roligt.. är ju här för att lära mej systemen från grunden och det får jag iaf då man får skruva på dem osv.. dock är det väl inte riktigt ingenjörsgrejer man gör men skoj e de! Plus att jag ska nog försöka ta mej en tur på nån krna snart å.. stora maskiner det! Fan lagret här rymmer ju ca 45 000 lastpallar..

Johan sa...

Ingenjörsgrejer är överskattade! Verkligheten är det bästa sättet att lära sig för en ingenjör. Något festande ikväll?

Hans sa...

tror de kan bli lite.. jag ska kanske dricka lite öl med tre stycken it-människor från rumänien =D Först blir det iaf middag med projektledaren! Slutade ju tidigt idag.. klockan 5.. puh

Haleigh sa...

huh? im lost..