lördag, oktober 10, 2009

Höst

Börjar kännas att det är höst här nu faktiskt, lite kyligt när man ska till jobbet så har tom haft värmen på i bilen två tre gånger. Dock riktigt trevligt om kvällarna då det är 25 grader ute och ingen luftfuktighet! Blir faktiskt två dagar denna vecka med temperaturer under 20 grader. Igår blev det iaf en sån soft höstkväll med öl och pizza. Klocka in på en buffalo chicken pizza som var riktigt god faktiskt och nån öl från atlanta. Hursom så har det iaf vart en lugn vecka på jobbet då jag faktiskt har fått jobba lite med bl.a. IKEA vilket e lite tufft, min chef plocka in det då han tyckte det var en passande uppgift för mej.
Har även fått lite mer klarhet i min europaresa som ser ut att bli av om ca 2 veckor och gå till nått av Jysks nya distributionscenter i antingen danmark eller polen. Vilken beror mest på vart de har mest jobb för mej, den i danmark är lite äldre än den i polen. Har dock sett ritningar och det är inga små anläggningar vi talar om.. Ska nog kolla om jag kan hitta nån tuff 3d bild å lägga upp sen.
Då jag haft det väldigt lugnt på jobbet så har jag också haft tid att kolla runt lite på min fritid och nu har jag hittat nått som verkligen spelat igång prylbögen i mej! Ser helt udda ut och är tekniskt och lite high tech! En Lefty från Cannondale.. Ska bygga ihop min spenderar budget nu under hösten och se se till att få mej en provtur och se om det är nå vettigt att ha!
Annat som skall se idag är att jag ska kolla synen och sen kanske handla mej ett par glasögon! Sen blir det shoppande av en uppblåsbar madrass så brorsan och emma har någonstans att bo nästa vecka, bra att ha om det kommer annat löst folk och hälsar på också. Blir även en anti-social cykeltur nu på morgonen..

3 kommentarer:

Fahle sa...

Har du nån länk till den där cykelen? Ser ju ut som heldämpat men jag måste ju se fel med tanke på dina förvirrade uttalanden på min blogg ;-) Själv har jag gått å fått nån form av pyspunka..

Hans sa...

Talar endast om framgaffeln.. det e ju den som e unik..

Jesper Löfgren sa...

Öhm, vilka fördelar är det att ha en osymetrisk cykel?... Ser framför mig hur framgaffeln knäcks..