söndag, oktober 25, 2009

Ute på resande fot

Jahapp.. Sitter man förovanlighetens skull på charlotts flygplats och snålsurfar på deras gratis wifi. Faktiskt en av få flygplatser med det så man ska väl vara glad att detta e hemmabasen.. Och ser ut som jag kan bli kvar här rätt lång tid å, de har tydligen överbokat min flight så man får väl hoppas på det bästa men just nu har jag ingen plats.. Vore sjukt jobbigt att missa flyget över Atlanten och dona med hämtning osv när man kommer till Manchester.

Annars har jag fått mina glasögon nu och det e sjukt trevligt att se bra! Har aldrig tyckt att HD-tv gav nån större skillnad men tydligen gör det en rätt stor skillnad... Plus att man ser lite mer skärpt ut nu också! alltid bra..
Slänger även upp lite bilder från en riktigt lyxig väg uppe i bergen men rätt shysst utsikt bitvis.




3 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Ha ha! Glasögonorm.

Hans sa...

Du, har vart nörd längre än mej..

Johan sa...

Den här diskussionen känns bekant =)