torsdag, oktober 29, 2009

Vänstertrafik

Fick en bil idag så jag kan ta mej till jobbet i helgen! Tydligen blir det inga långhelger här utan 6 arbetsdagar per vecka istället.. Blev iaf en passat diesel och jag slipper betala disel vilket e soft! Kan erkänna att det var lite halvt läskigt att köra på vänster sida också.. Man blir lite förvirrad av att sitta på fel sida och ha en massa plats över plus att alla bilar kommer från fel håll när man ska svänga.

Jobbet idag har bestått av att testa en del av transportbandet för lastpallar där de testas för att se om de håller tillräckligt hög kvalite för att få lagras i lastpallslagret och hanteras av kranarna där. Så det var helt enkelt till att slå sönder en massa lastpallar och se om de blev godkända eller inte =D Roligt var det iaf och imorrn får jag nog göra testet själv med en representant från kunden..

2 kommentarer:

Johan sa...

Mitt pallhjärta gråter när jag ser en sådan bild...

Jesper Löfgren sa...

Mitt pallhjärta jublar...