lördag, oktober 17, 2009

Liverpool

Nu så verkar det vara mer eller mindre helklart att jag packar mina väska och flyger upp till England den 25:e oktober. Blir ett 3 månaders besök där jag sa vara den felande länken mellan kund och utvecklings teamet och se till så allt funkar! Kan bli riktigt intressant då dc:et precis blev klart och ska gå i drift den 10 november eller nått sånt. Har inte kunnat lista ut vart jag ska helt säkert men e närmare 90 % säker på att det blir Liverpool. Ska bli riktigt intressant och e sjukt nöjd över att jag slipper bo i polen eller danmark.. här kan man iaf förstå dem och te talar inte med en potatis i halsen!

Familjen har också kommit hit! Efter att ha fumlat runt i Newark så kom de fram till Charlotte ca 5 timmar senare än planerat så blev mer eller mindre direkt till sängen. Hur som så har jag iaf fått träffa Ida+Maria nu som behandlar mej som en kung, spydde på min byxa första kvällen och igår så sket så hela min mage vibrerade! Lite imponerad av att hon bara gnällt en gång sen de kom hit iaf..
Nu blir det upp till bergen över hegen med bubbelbad och mtb på menyn! Det roligaste är att minibussen vi har är överlägset snabbast av hela vår bilpark.. nästan lite pinsamt!

Har förövrigt 2 kg svensk godis nu och tre påsar ostkrokar.. puh!

2 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Du har en god hand med barn, iallafall på stillbild ;)

Hans sa...

du, jag e en expert!