lördag, september 19, 2009

Nyrik

Var iväg till en farmers market och handla lite frukt imorse då jag fick denna sedel i växel. Aldrig hört talas om en 2 dollars sedel förr så blev lite förvånad över det hela iaf.. Sen blev det den vanliga lördagsturen på cykeln som slutade med två varv på Francis Beatty.. mtb lederna som ligger närmast där vi bor, dock riktigt bra ena!

Har vart några långa dagar på jobbet nu och veckan avslutades med en marathon dag då jag var tredje person in till kontoret på morgonen kl 07:00 och lämnade som siste man kl 19:20. Anledningen är att det skrivits på kontrakter och erbjudandet till chipsgubbarna och deadlinen var igår så det var bara att skriva på.. Dock sjukt imponerad av mej själv! Aldrig vart en höjdare på att skriva, inte ens på svenska, och efter att klämmt ihop ett erbjudande på ca 300 - 400 sidor på engelska som min chef verkade helt nöjd över.. Min gamla engelska lärare som antagligen inte hade så mycke med det hela att göra borde ändå vara lite nöjd.. Eller den lärare som kuggade mej på den enda sak jag fått icke godkännt på någonsin, en muntlig presentation på engelska tredje året i norrköping.. Up yours!

Nu ska det iaf handas mat! hojt!

3 kommentarer:

Fahle sa...

Din svengelska var ju åtminstone underhållande i den där debatten vilket för övrigt måste vara ett av de roligaste spektaklen under utbildningen, epic!

Jesper Löfgren sa...

Hmm, hur många av de där 300-400 sidorna var bilder?

Hans sa...

inte speciellt många faktiskt.. men en hel del var klippa klistra och anpassa men det skrevs en bra stor del också!