lördag, juni 26, 2010

Distanscykling!


Var ut på en riktigt skoj långtur denna morgon! Sunil, en kille jag brukar cykla med på söndagar lycades få till så en riktigt snabb mtb-cyklist tog med mej ut på lite riktig cykling. Tror baktanken var att jag skulle ut och plågas lite då jag brukar piska på han å köra så han får slita en hel del.. Hur som så åkte jag hem till Jerry, han i gul tröja med mustach. Han är typ som en glad version av Ron Swanson =D Hur som så tog han oss ut mot de mest kuperade regionen av charlotte.. Blev en hel del klättring, totalt 1138 meter vilket sliter en del på benen. Det blir inte bättre av att det är 90 % luftfuktighet och 33 grader ute. Fick även en skaplig solbränna och har riktigt skarpa linjer på både armar och ben =D Slutnotan blev iaf 96.32 km och extremt trötta ben. Blev inte bättre av att jag hjälp en på jobbet att bära in möbler hela eftermiddag heller. Kvällen blir dock fin med en lite sen midsommargrill och några kalla öl!

Toppnoterade även min cykel på 65.3 km/h, bör inte vara så svårt att klå det..

3 kommentarer:

Johan sa...

sexigt!

Anonym sa...

Skall bara rertas lite. Snittade själv utan rulle inklusive handling och matpaus 27,5 km/h över 13 mil. Detta på min järngrind till hybrid. Ingen kolfiber så långt ögat kan nå.

Mvh Niclas

Hans sa...

Skillnaden mellan 27.5 och 28 km/h gor ju att man hinner med en treratters middag... =D