tisdag, juni 15, 2010

Finväder som vanligt...


Åskade på rätt duktigt på väg hem från jobbet idag så jag trodde all form av cykling skulle bli inställt men de klarna upp 30 min innan planerad start så vi var faktiskt ett litet gäng som gav oss iväg på en landsvägstur. Blev 51.3 km med ett snitt på 33 km/h. Imorrn ska jag troligen iväg och kika på en begagnad cykel som kanske ska inhandlas.. Hoppas bara att den är i bra skick! Annars har det varit en lugn vecka där gårdagens cykeltur slutade med att jag flög över styret efter 530 meter och fick gå ut pga av att jag lyckades trycka av däcket från fälgen.. Min gps visar att det gick i 25.6 km/h där jag crasha så hade faktiskt rätt bra med fart =D enda skadan är en repa på ramen från bromshantaget plus lite småskrap och blåmärken på benet så gick bättre än väntat!


Som ni ser så är det inte direkt kallt här iaf, speciellt inte då luftfuktigheten är typ 90 % också..

Inga kommentarer: