onsdag, juni 16, 2010

Kolfiberporr jr

Utökat mitt cykelstall med en ny landsvägscykel idag så nu ska jag bli lite snabbare på mina tisdagsturer =D Följer samma tema som min mtb så kör kolfiber rakt igenom! Ska bara byta däck då de har en hel del torrsprickor, tur nog så fick jag två gratis av cykelbutiken då jag handla nya flaskhållare =D ett helt nytt och ett lite använt.. 1000 dollar gick kalaset loss på men då ingick en trainer så jag kan köra inomhus när de regnar.

Hell's kitchen och Top chef nu, blivit helt fast på alla matlagningsshower.. som sagt, ska nog bli en mat-turist..

5 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Du har fan fler cyklar än vad jag har basar...

Hans sa...

2 st, inte fler an vad du har basar...

Fahle sa...

Sålde du inte nyss din dopingcykel?

Johan sa...

När ska du gifta dig med din cykel?

Hans sa...

jo, men blev sugen igen och denna är bättre än min gamla! man kan väl aldig ha för många prylar...

Och johan, jag tror frugan skulle bli lite putt m jag skulle föreslå ett polygamiskt förhållande =D