söndag, februari 21, 2010

Cykelhelg 2010

Vart riktigt bra väder här hela veckan och fortsatte så över helg så har njutigt av 15-17 grader och solsken ute! Självklart blev det en massa cykling då jag var tvungen att test alla mina nya prylar. GPS:en funkar helt ok men visar ca 10 % kortare sträcka än vad lederna ska vara. Ska testa kolla igenom alla funktioner och se om jag kan få den att spara positioner med kortare mellanrum då det borde göra rätt stor skillnad.

Hur som så blev det två varv i Sherman i lördags som vekligen tog musten ur mej, kortade tom ner de sista varvet lite då jag var helt förstörd i benen.. Blev iaf totalt 31.5 km på GPS:en..

Dag två blev Beatty där jag klämmde in ett varv innan resten samlades och sen två varv till med i lite slöare takt.. Totalt 24.5 km och de första varvet sattes på 31.30 vilket jag nu har att fila lite på.. tror de snabba kör på runt 25 och de mesta under 30 e helt ok.

Så totalt blev de 56 km vilket får duga då jag nu tydligen har blåmärken i baken, eller iaf haleigh sa så då jag kom ut ur duschen.. =D


1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha ni har varmt och fint väder. Här är det kallt -22 och en jäkla massa snö.

//Pappa