fredag, februari 19, 2010

Lurad..

Blev riktigt lurad idag! Vi hade en flygbiljett hem kl 12.30 idag och då vårt möte drog ut på tiden så lämnade vi bentonville vid 11.55.. vilket e lite väl tajt.. Då detta är en sjukt liten flygplats som mer eller mindre e byggd av Walmart så e de samma person som checkar in folk och bordar planet. Dvs när jag kom till flygplatsen så fanns det ingen att få ett boarding pass av så blev kvar.. dumt nog så glämmde jag checka in imorse vilket min chef gjorde så han kom med.. Snabbtänkt som jag är så Ringde jag Suzanne istället då hon bår ca 20 min bort så vi var ut och tog en pizza och jag lyckades tom klämma in sista fem minuterna av hockeymatchen där sverige plockade hem en seger med 4-2.. Ska iaf snart hoppa på mitt flyg cirka 6 timmar senare än planerat för imorrn blir de seriös cykling! Helgens väder är 16 grader och solsken =D

Har även försökt luska fram ett vettigt program till min gps och tror jag kan ha nått med Rubitrack..

Inga kommentarer: