fredag, februari 12, 2010

Kung Bore

Har vart bra väder hela veckan nu och min favoritled öppna tom igår efter att ha varit stängd i några veckor. Synd nog då det e en riktigt 29er led där min cykel ska gå som ett godståg genom skogen så bestämde sig Kung bore sör att förstöra även denna helg med att dumpa ca 10 cm snö... Så nu är alla leder stängda igen..

Men men, har iaf hänt lite annat bra som att haleigh har fått tag på lite jobb på service delen hos Schäfer så vi drar inte lite extra cash och jag jobbar på ett roligt projekt igen!

Firade att det var fredag idag med en maffig pizza och the Office.. Även fastnat i en ny tv-serie som e riktigt bra, Park and Recreation. Liknar the office och e precis lika bra.

2 kommentarer:

Johan sa...

Ni har inte fått lika mycke snö som Obama då?

Anonym sa...

Ja ja lite snö - Här är det mycket snö och kallt -25 lördag morgon. Det är drivor på en del ställen där det är mer en 1 meter snö. Jag har t.o.m. lyckats fastna i en driva med fyrhjulingen men då hade jag spårkälken efter.
//Pappa
PS: Idag var det en älg precis på andra sidan viken - Det är två stycken som håller till här. Dom har t.o.m. gått över tomten.