onsdag, februari 10, 2010

Ny delstat!


Sitter och väntar på flyget nu och snålsurfar lite på CLTs wifi.. På väg till Cleveland, Ohio för att se om de finns nå vettigt folk vi kan anställa. Passar samtidigt på att pricka in min 18:e delstat så börjar känna mej rätt berest inom USA nu.

Annat trevligt e att vi fixa vår skatt i måndags.. Får tydligen tillbaka en hel del =D Ungefår hälften av all skatt jag betalat in under året..!! =D Så har räknat ut nu att jag betala 11,2 % i skatt under 2009 och 6,7 % i sjukförsäkring.. Så är iaf lite billigare att skatta sina grejer här..
Hur som, hela den summan åker raka vägen in på sparkontot då januari var en skapligt dyr månad med ny bil, ny cykel, bilreparation osv...

3 kommentarer:

Haleigh sa...

It will feel like home up in Ohio. I've heard it's freaking cold there!! Miss you already babe. Kisses.

Jesper Löfgren sa...

Snart går du om mig i delstadstävlingen... Attans.

Hans sa...

kan du ge dej på! 19 redan om man räknar med att jag mellanlandat i new jersey en massa gånger och faktiskt vart utanför flygplatsen och andats frisk luft ;)