tisdag, februari 02, 2010

Ny öl..


Var ut och åt lunch i ett hippiekvarter här i Charlotte för Haleighs födelsedag och jag tror jag hittat den tuffaste ölen! Bryggd på Hawaii och endast 2 dollar.. Resturangen var inte helt fel den heller, blev en BBQ Mahi Mahi tacos som var riktigt smaskig! Hur som så var det faktiskt en riktigt god öl, inte så vattnig som amerikansk öl brukar vara..

Har annars vart en snöfylld helg så fick bli en snöpromenad istället för en cykeltur. Kan dock bjuda på ett skoj avsnitt på min hemmaled.. Bara hoppas på sol denna vecka! Slitigt på jobbet också då min chef e sjuk så får en massa skoj på mitt skrivbord nu =D Tillbaka på en walmart grej och lite annat inom livsmedelsindustrin! Så ser ut som det blir ett besök i Fayetteville och Walmarts huvudkontor om två veckor och nästa vecka blir det en tur till Cleveland, Ohio..

3 kommentarer:

Johan sa...

Varför ligger ert kontor i Charlotte och inte nära nån av era stora kunder? Du är ju alltid ute hos dem å härjar.

Hans sa...

For kunderna e overallt! och vi har ju ett av varldens storsta DC 1.5 timmar ivag..

Hans sa...

automatiska DC