torsdag, mars 18, 2010

För två år sen var de fest!

Yesbox, som denna unga mogna man jag är så har jag nu vart gift i två år.. hänt en hel del sen dess å! Bytt världsdel, pluggat färdigt och börjt jobba, de sista e nog den tråkigaste av dem.. =D Hur som så har det vart en trevlig resa och de har idag firats väldigt sansat med att äta på resturang och handla lite nödvändiga grejer. Cykelhandskar, hjälm och salta kringlor, då det inte finns salta pinnar i detta land...
Hur som ska vi ha en lite mysigare dejt på lördag med finare resturang osv! Nu blir de the office och park and recreation i sällskap med ett glas rött och Haleigh!

4 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Ja, för två år sedan så provade man på att festa på Key West också, det var skoj ;)...

Johan sa...

Grattis Hans!

Fahle sa...

Grattis!

Emil sa...

Gratulerar Hans jag tror du köpt en lika hjälm som mig..! (om du vill så kan du få sätta in ett ! efter hans så att jag även gratulerar dig/er för 2 år ;-P)

Försök smyga med ett kort på hjälmen bakifrån så kan jag avgöra om det är lika..!