måndag, mars 15, 2010

Frågan e vad de blir nu..

Har haft min racer ute på annons i några veckor nu och idag försvann den mot bunten med tjugolappar nedan:
Lite tråkig men bra också, har knappt rört cykeln på sistonde och när jag testat min mtb på vägarna ligger jag bara ett par km lägre i snitt vilket får duga fint under regniga dagar.. Nu till den roliga delen iaf! vad ska dessa pengar spenderas på? Inte en aning faktiskt, lite ska sparas till denna sommar iaf då det ser ut att kunna bli en cykelhelg uppe i bergen med söndagscyklisterna! Men de övriga 300 bör ju investeras i nått vettigt och de vettigaste jag hittat än så länge syns nedan:
Men men, tiden får visa vad de blir!

Har haft en bra jobbdag idag å då jag haft mitt första kundmöte själv med vd:n och ansvarig för DC idag, var jag och ett par från den manuella delen av SSI som for ut för att sälja lite grejer. Ser ut som de gillade den automatiska delen iaf så nu blir de till att finslipa designen och sen ta fram en budget!

3 kommentarer:

Jacob sa...

Tycker du har en rolig filosofi som inte klarar av att ha pengar utan att vara tvungen att hitta nåt att spendera dem på =)Fast det är klart, utan ränta blir de ju mindre värda varje dag de inte används..

Hans sa...

Inte riktigt så, dessa tillhör inte min sparbudget.. dessa pengar e ju mina lekpengar då de kommer från en leksak. Alltså bör de användas till nya leksaker.. Men tror inte de blir nån kamera, kollar tunt lite och alla videor blir så skakiga så ska nog hålla mej en stund tills jag inser att jag behöver nått annat vettigt!

Johan sa...

Jag trodde alla pengar tillhörde någon sparbudget jag.