fredag, mars 19, 2010

Lyxfredag!


Casual friday idag och intenog med det, blev en lyxlunch med en öl och en hink bollar! Måste säga att svingen att förvånansvärt bra efter att inte hållit i en golfklubba sen januari 2009.. Tydligen får jag inte följa med de andra och spela golf heller då jag slår min järn 7 i läng med deras drivers =D Lite tufft var det också att det fanns en maskin under matten som peggade upp bollen åt en i rätt höjd!

Hur som helt så slutade inte trevligheterna där då Patric mötte upp ej vid kontoret och vi körde vidare mot Whitewater center, sjukt rolig cykelled där som är rätt teknisk med mycke klättring och roliga utförslöpor.. Plaskdammen i mitten på sattelitbilden är den konstgjorde forsränningskanalen.. Testade det hela en dag förra sommaren och de var faktiskt riktigt roligt! Sen har de en klättervägg och lite andra smågrejer... Dvs ett ställe helt i min smak!

2 kommentarer:

Johan sa...

Nu förstår jag varför det går så dåligt för amerikansk ekonomi om ni spelar golf hela fredagarna...

Hans sa...

nu pratar vi en timme på driving rangen inklusive mat här.. ingen 4 timmars golfrunda..