fredag, mars 05, 2010

Joe DiMaggio dunks his donut?

Casual Friday idag och munkar på jobbet! kännde mej nästan som en polis då jag satt och jäste med min munk =D Har haft en skoj vecka på jobbet där jag nu fått mitt första egna projekt vilket e lite tufft! Fick även bra info idag då det visat sig att vi gått vidare i de andra projektet jag är inblandad i.. vilket inte skadar då det handlar om ett av världens största företag som kund =D Så firade det hela med att ta en slö fredag och gå hem kl 14:30.

För ovanlighetens skull blev det lite cykelrelaterade saker direkt efter jobbet.. Har äntligen fått min bakbroms fixad nu och tänkte att jag skulle fixa min framdämpare igår då den varit lite svampig och för mjuk.. Vet att den styrs av lufttryck så tänkte att jag testar med min vanliga cykelpump och pumpar i lite mer luft. Blev stenhårt och när jag skulle släppa ut lite luft så kom det även ut lite olja så nu blev jag lite fundersam.. Lyckades inte få till det hela efter det heller utan dämparen var ännu mjukare nu än innan, därav min landsvägstur igår.. Hur som så svängde jag in på REI efter jobbet idag och handlade en pump gjord för att pumpa framgafflar. Funkade prima och nu har jag precis rätt gung och är lite mindre nervös =D

Så för ovanlighetens skull klämmde jag in en 14 km tur idag där jag lyckades hitta en ny black diamond slinga på min lokala led.. alltid lika trevligt och nu har jag nått nytt att nöta på!
Har även fått tag på en bild av pumpa ölen jag drack förra veckan.. sjuk smaskig och Catawaba valley brewing company e tydligen det bryggeri som fixat fram den.. Ska bli mer av sånt i framtiden!

2 kommentarer:

Fahle sa...

Va ska du gör för projekt?

Hans sa...

du får hålla dej online på skype för att få veta sånt ;)