söndag, mars 07, 2010

Uptown girl!

Har faktiskt inte enbart cyklat denna helg, blev en tur upp till centrum idag med lite bokläsning, glass och annat gott! Vart läskigt bra väder i helgen med ca 18 grader och solsken =D

Var som vanligt en sunday social ride idag så släpade med mej den stora kanonen och tänkte jag skulle lära mej att ta bilder där bakgrunden e suddig så det ser ut att gå snabbt! Gick ju lite sådär i början då jag hade för lång slutartid tror ja men blev iaf bättre å bättre =D

Körde lite hårdträning de sista tre kilometerna idag och tänkte testa hur mycke jag orkar hårdköra. Är en lagom backe på slutet så trampa på bäst jag kunde och orkade och jag e faktiskt riktigt nöjd över resultatet! Lyckades hålla 189 i snittpuls över den sista kilometern och toppa ut på 194 slag per minut. Vilket e precis det jag skall ha då 220 - åldern är 194 =D
Veckans resultat blev:
  • 67.59 km
  • 4h:07min
  • 16.4 km/h i snitt

2 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Ja du gosse ;)... Ska du köra lång sluttid så får du inte ha så stor bländaröppning... Alltså inte F3,5 eller vad du kan ha som minst utan F11 eller liknande..

Hans sa...

hade den faktiskt på 20 nått...