söndag, augusti 01, 2010

Helhelg!

Haft ett skönt break från jobbet denna helg! Började fredagen med öl och pizza! Vi firade att vi lärt känna Sunil.. hans fru och barn kom nämligen tillbaka från en tvåmånaders tur till syd-afrika för att hälsa på släkten.. Så antar att vi inte kommer se mycket av han de närmsta veckorna =D

Lördagen var landsvägstur, blev totalt 105 km med ett snitt på 32 km/h vilket får ses som helt ok! Randy som fick följa med denna gång hade det bitvis slitigt men tog nått pass längst fram mot slutet.

Söndag var mountain bike dag där jag å randy tog en tur på 18 km, social sunday stod på schemat så vi stressade inte speciellt mycket. Efter det blev jag stucken av en geting på väg upp för trappen med cykeln på axeln.. inte helt lätt att slåss och springa samtidigt =D visade sig att vi har ett getingbo i trappräcket så e lite svårt att undvika det hela..

Nu är det söndgsfika med ännu en sjukt smaskig chokladbakelse! Sitter nämligen på samma cafe som förra helgen och slösurfar, Haleigh pluggar ikapp sin franska och jag njuter av bakelser =D Perfekt för att mina ben e bra sega just nu och behöver lite återhämtning då jag planerat in lite intervaller imorrn!

1 kommentar:

Johan sa...

Hur lyckas du blir stucken hela tiden?