onsdag, augusti 11, 2010

Trasig GPS -> Dax för ny leksak

Min GPS vägra starta igår och gick inte att ladda så efter en tur till REI idag så har jag nu inhandlat en ny leksak! De hade inte kvar min modell på gps så fick välja mellan att få pengarna tillbaka eller att de skickade in den till Garmin vilket kan ta några veckor.. Löste det hela genom att slanta upp 200 dollar och plocka med mej en Edge 500 istället för min 305. Samma funktioner som tidigare men i ett mindre paket och nu kan jag även se hur varmt de e ute.

Var inte så sugen på att vänta på en ny en då jag har blivit lite sugen på att köra ett av alla välgörenhetsloppen så går uppe i bergen och då måste man ju ha sin tur sparad.. Ska försöka lura med mej nån på ett 120 km långt lopp den 29:e augusti...

För att visa nödvändigheten av en GPS så vet följande:
- Cyklat totalt: 2977.5 km (2010-02-20 - igår)
- Landsväg: 1624 km
- Mtb: 1353.5 km
- Brännt 72879 kcal under de gånger jag haft pulsbandet på. Motsvarar ynka 74.75 paket OLW salta pinnar...

2 kommentarer:

Johan sa...

Kan man inte få se va de där 72879 kcal har gjort för resultat på dig =P

Hans sa...

de har inte gjort sa mycke till resultat forutom att jag har kunnat ata 74 paket salta pinnar ;)

Ligger faktiskt pa -3 kg under 2010