söndag, augusti 15, 2010

Mexikanska piroger!

Svenska kocken är tillbaka igen och jag lyckades mixa ihop ett gäng riktigt smaskiga piroger! Passar på att visa upp min lite försvagade cykelbränna på armarna också.. några timmar vid poolen har försvagat den rejält.. Se det som ett delresultat i min planerade viktoptimering också.. nere på 79 kg nu och siktar på 75 till 2011!
Precisionsarbete ovan och slutresultatet nedan.. Alla såg precis lika snygga ut!
Även testat min nya gps idag och den funkade precis som väntat. Blev först en kort morgontur med haleigh på landsväg där jag testade navigeringsfunktionen. Funkade prima så ska bli skoj och lägga in rutterna innan man cyklar och leka vidare med dessa funktioner. Hittat en cykelsajt online där folk lägger upp sina rutter så kan ladda ner dem och köra osv..

I skogen var den precis som min gamla gps, missar ca 10 % av distansen vilket jag tror alla GPSer gör..

2 kommentarer:

Johan sa...

Det va inte illa! Då kanske du är redo för lussebullar i vinter då..

Fahle sa...

svårt fokuserad :)