onsdag, november 29, 2006

ahhh....!!

 
 
 

Har från början försökt lära ut lite svenska seder här, så som äta köttbullar, dricka vodka, köra för fort med bilar, lyssna på svensk musik, lösgodis, sex på första dejten, att det finns tunna pizzor och så vidare.. =D och de har ju gått sisådär..

Lyckades dock få med mej Erwin och Boris till jacuzzin när de en sjukt kallt ute och haglar! tyckte de kunde jämnföras med bastu och rulla i snö vilket tillhör vikingarna, vilket ger att de e en svenska tradition..! kan säga att de var riktigt kallt å gå hem igen i bara badbyxor.. och de var en från chile och en från colombia ute och tittade på "snön" när jag kom dit.. de trodde jag var helt slut i huvudet! vilket kanske inte e helt fel i vissa sammanhang men alla vet ju vad inlägget innan detta är om så.. =D

Det hela började iaf med att vi skulle till gymmet, de var dock ett islager på bilen så för att få upp dörren behövde jag sparka på den lite först.. sen kom vi på till vore stora glädje att vi inte har nån isskrapa i bilen heller! Efter en förstörd cdskiva och en kasrtull kokande vatten kom vi iaf iväg! för att komma till ett gym som de stängde på grund av att det var för dåligft väder ute, dvs regn och typ 5 minus.. så vi tog oss till lillgymmet i vårt klubbhus och var där i tio min innan jag lyckats tjata ner dem till poolen!

Nu ska jag å de andra svenska karlarna ha en filmkväll, blir Torsk på tallin

har även lärt mej hur man gör feta bokstäver idag.. eller bara råkade se det här nedan.. tufft! Posted by Picasa

Inga kommentarer: