tisdag, november 07, 2006

Seriös dag!

Har valt mina kurser för nästa semester idag.. bara hoppas jag får läsa alla!
Blev bara kurser från industrial enginering... tröttnat på hela ekonomigrejen här! för mycke dryga människor i klasserna å så!

Blev iaf följande kurser:

I E 4223 - Fundamentals of Engineering Economy

I E 4633 - Applied Engineering Optimization

I E 5363 - Facility Planning, Warehousing, and Material Handling

I E 5623 - Linear Programming

där två e riktiga graduate kurser och en e lite halvt =D man får räkna den som en ifall man läser på graduate nivå.. Borde bli lite halvt smart av detta iaf =D

3 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

För nästa semester?... De heter semester på engelska, men fan, du skriver din blog på svenska, använd då rätt ord!... Termin!

Ragnar Hammarqvist sa...

Jag håller helt med dig Jesper. Det låter som om Hans bara är i usa för att festa... Skärpning hans

Hans sa...

jag e så gott som en självskriven nykterist här! gör inge annat än studerar.. och jag kallar de för semester om jag vill.. e ju lite halvt en semester iaf ju =D