onsdag, november 08, 2006

Hårdkörning!

 

Hade planerat lite hårdkörning på cykeln idag men mina läxor drog ut på tiden.. var ju perfect cykelväder idag! typ 25 grader å klarblå himmel =D kom iaf iväg vid halv fem kanske.. så han bara köra lite mer än 1 timme sen började de bli mörkt ute! men får ta igen de på gymmet ikväll! klättring som vanligt!

Har även kollat upp mitt exakta schema schema för nästa semester nu å.. hade ju tänkt planera in fria måndagar och fredagar men de sket sig lite... hur som helst ser de ut så här..:
Går 16:30 till 17:45 på måndagar med Linear Programming
15:00 till 16:15 och 18:00 till 20:50 på tisdagar med Fundamentals of Engineering Economy och Facility Planning, Warehousing, and Material Handling
16:30 till 17:45 på onsdagar med Linear Programming
15:00 till 16:15 och 18:00 till 21:00 på torsdagar med Fundamentals of Engineering Economy och Applied Engineering Optimization

så har ju lagomt långa sovmorgonar och fredagarna fria..! lite drygt.. hade vart bättre å börja 10 varje dag så man blivit klar nån gång! men inte så mycke å göra åt saken!

Annars börjar de väl bli lite höst här nu.. iaf en massa gula löv å så.. de e väl de enda som har med öst å göra jämnfört med hemma då de brukar vara snåblåst å 4 plus ute.. här e de snålblåst och 10 - 20 plus ute.. vila en stund nu och hoppas man får ner ett avsnitt av family guy eller american dad snart! Posted by Picasa

2 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Jag ser det som mitt kall att lära dig lite svenska grabben... Det som på engelska stavas Perfect, och uttalas Pörfäckt, stavas på svenska Perfekt, och uttalas som det stavas...
Det heter fortfarande termin och inte semester, hur gärna du än vill.
Ledsen att behöva påpeka, men jag har order från högre makter att göra dig mer svensk igen.

Hans sa...

he he.. nej nej! måste få mixa lite nu iaf! tar tag i den hela när jag kommer hem igen! och semester e semester..