torsdag, november 30, 2006

som skåne

 

fick ett mail rätt sent igår kväll där följande står:

Due to hazardous weather, the campus will be closed Thursday, Nov. 30.

detta hazardous weather ät snålblåst och minusgrader med snö och is ute på marken! nästan så man kan åka skriskor på de faktiskt! Vet inte om de e smart eller ej att ställa in så här, de slipper ju de som alltid uppträder i södra sverige då de kommer 10 cm snö, ett stort kaos i trafiken, men de beror ju enbart på att det inte e nån trafik heller =D vilket ger allt e stängt!

Lyckades med en annan dryg sak imorse.. vandra till toan å slog igen dörren bakom mej, tof mej en sekund å inse att min nyckel var inlåst i mitt rum och att jag stod utanför i enbart kalsonger och de e -8 grader ute och blåser... lyckades iaf väcka thomas å låna en tröja.. iklädd de och mina badbyxor sprang jag iaf iväg till klubbhuset och lyckades få tag på min extranyckel!

nu blir de skolan för min del och lite plugg.. har en stor tenta på tisdag och tänkte ta de lungt i helgen så dax å börja nu! Posted by Picasa

2 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Vill väl bara påpeka att i det tropiska landet Sverige är det plus 10 grader och solsken... Hur känns det för dig?

Hans sa...

fint.. bubbelpoolen värmer som sagt bra nu =D