måndag, november 20, 2006

Tomt i Norman,

 

MM.. e typ bara jag å boris kvar är nu.. de flesta drog iväg på nån form av resa i fredags eller lördags, tror den vanligaste trippen var san fransico, los angelse och sen las vegas..
Men antar att jag tar igen en del av de då jag drar iväg på vår julresa med törnqvist..!
Annars var väl denna helg bra å.. kan bara säga att svenska tjejer borde resa hit å lära sig lite! de e för omständiga =D mycke lättare å vara här =D
Nu borde Boris dyka upp vilken minut som helst så ska slänga ihop lite god lunch till oss =D

Har fått tillbaka en tenta sen förra veckan å.. 87 % på den, dugligt de.. alla fyra tentor i den kursen ligger mellan 88 och 83 så håller iaf en jämn nivå.. felet e bara att karln har flervalsfrågor där han ska ha med en massa dryga ord så ibland vet jag inte ens skillnaden mellan två alternativ..! så fick jag 100 på senaste läxan i en annan kurs å.. fint de =D Posted by Picasa

Inga kommentarer: