onsdag, november 22, 2006

Viva las vegas

 

Då e allt fixat.. reskassan i kontanter och kläderna fint packade i en väska.. förhoppningsvis inte de enda som kommer vara packat denna thanksgiving =D Anledningen till att reskassan e i kontanter a för att jag känner till mitt ekonomiska sinne och vet att de inte blir bättre efter ett gäng drinkar så visa-kortet kommer stanna hemma denna resa och så har jag bara med mig min kvällsbudget ut.. har dock inte bestämmt hur mycke de ska spelas för.. har ju fortfarande ca 100 dollar kvar av min pengaburk å de "finns" ju ingentligen inte så de kan jag nog köra på.. har även fått ihop hela 4,25 dollar i min nya pengaburk också!

Resan bär iaf av kl 07:03 ungefär imorrn.. ska hämta boris vid sju så typ tre min till bilen! mbop! god natt osv... Posted by Picasa

2 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Gift dig inte i Las Vegas nu bara!... Ha en trevlig trip.

Hans sa...

de kommer bli svår å säga nej till alla snygga tjejer.... ska göra mitt bästa!