tisdag, november 21, 2006

Lurad av en redneck

nu vet jag iaf att det finns en engleska jag inte förstår.. denna "rednecks-engelska" skiljer sig på de sättet att de som talar den oftast ser ut som skit, har boots, hatt och antagligen största möjliga pickup..

Hur som helst så fick jag dennes fru som frisör idag, och vet inte vad hon gjorde men nått fel var de iaf! Jag sa hon skulle klippa om de var innan men spara i nacken, har aldrig haft så kort nackhår som nu på typ två år.. sen när allt var klart kladda hon i lite vax och gjorde tidernas fulaste frisyr.. det e snyggare när min luleå-turk i norrköping kammar hitler-frisyr på mej! ja ja, fyra veckor sen kanske de går å fixa till de!

Nu kanske man måste joba lite mer här å, var ju tokenkelt innan...?! ja ja, laga mat nu iaf! blir hamburgare med en stor sallad till.. nån sorts standard lunch för mej.

1 kommentar:

Jesper Löfgren sa...

Haha... Du måste ju förstå Hans... Om du har fått världens fulaste frisyr, då måste du ju visa upp den!... De går ju inte att säga: "Jag ser ut som ett skalat ollon på huvudet" och sen inte visa det... Ja, kom igen nu, Redneck Hanso.