fredag, januari 23, 2009

Grattis Hans!


Dagen till ära fyller man 25 år! Vilket betyder ett år närmare en 40-års kris och en Porsche! Prata med mamma, pappa och mormor nyss som gav mej 500 kr i födelsedagspresent och fick lite hemlängtan så jag var tvungen att beställa lite kvalitetsgodis! Inte helt billigt då frakten gick på 30 dollar.. Men har ett gäng chokladkakor, dumle och cheeze doodles-påsar på g nu!

Nu ska jag bara äta upp resten av min lunch bestående av Anka och sen blir det en biofilm för att avslutas med italiensk mat på nån resturang jag aldrig vart till..

4 kommentarer:

Jacob sa...

Grattis! Jag gillar att du tar fyrtioårskrisen på ett så imponerande sätt!

Anonym sa...

Grattis! Shit 25 bast! Men du är ju ett barn och de växer upp fort. =)

Jesper Löfgren sa...

Ja, grattis... Dags att skaffa jobb innan det är dags för pensionen.

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Hans!
Skönt att der verkar gå bra för dig "där borta"!