måndag, januari 19, 2009

NBA forts.

 
Skickar upp lite bilder från fredagens festligheter! På grund av lite tidsbrist så fick jag å russell nöja oss med en hamburgare till middag i fredags för att sen skynda oss ner till Ford Center och basket på hög nivå! Visade sig även att vi hade riktigt shyssta platser då vi satt så långt fram man kunde utan att vara inne på vip-delen! Precis vid X:et på bilden ovan! Det gav oss en utsökt bild över matchen samt att vi konstant hade 4 st cherrleaders rakt framför oss! Basketen i överlag var la sådär.. tror det var ett rätt jämn match då det aldrig skillde mer än 10 p förrens i slutet då Oklahoma City Thunders drog ifrån och avslutade med en storstilad seger! Vilket gav oss en anledning till fest! =D Hade även en smal sak brevid mig under matchen, hans lår var nästan över på min stol..
 
Hur som så mötte vi upp med några av russells kompisar som sett på matchen från en annan del av läktaren. Det hela slutade i en massa öl och sånt för att vi sen skulle mötas upp på en annan bar närmare hem så vi slapp ha med oss bilar och sånt.. Blev inte riktigt så då alla försvann och det enbart var jag å Russell som kom fram till en bar, mitt ute bland en massa resturanger på en stor parkeringsplats.. Var iaf en himla skoj kväll som slutade i bubbelbad i ett stort hus där alla hans militärkompisar bodde. Sen när vi skulle hem så vägrade taxin hämta oss så frammåt kl 4:30 somnade jag i en fotölj för att sen vakna klockan 8 av att haleigh undra när vi skulle åka hem.. 
 

 
Fråga mej inte vad killen med elden gjorde för de vet ingen och jag han aldrig hälsa på karl för så fort han kom in däcka han på soffan brevid min fotölj (kl 2.20) för att sen fortfarande sova då vi lämnade huset morgonen efter.. 
Lördagen innebar en bakis pizzaslice och popcorn och söndagen var tvättdag och like annat fixande! Har hittat vita popcorn är som ska provpoppas i veckan också! Inte en aning om vad skillnaden är men de ser lite mindre ut än de vanliga gula.. 
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Ojda, första fylleslaget sen du kom till USA hör jag ;)...

Skillnaden mellan vita och gula popcorn är att de gula är s.k. smörpopcorn... Alltså gräddigare.

Anonym sa...

Fatta att de vann, de förlorar 4 av 5 matcher och ligger helsist i ligan medan pistons ligger 5:a i ena east. Ett tecken på att basket är din grej banan!

Och visst va Durant bäst som jag sa?

Hans sa...

jesper är helt ute å cyklar då det handlar om färgen på opoppade popcorn.. den gula sorten är den enda jag nånsin sett hemma och den vita är den nya sorten.. ska tydligen vara gjord av vit majs..

Och det var väl Kevin durant som hade nr 35? isåfall ägde han poängligan, gjorde typ 32 p eller nått under matchen...