fredag, januari 23, 2009

Trasig dator..

Uppräckte att min dator fått sig en smäll alldeles nyss.. Den knäpper lite när man ska stänga den och så sitter lite grejer snett. Inte en aning om hur de hänt då den funka bra imorse och jag har inte tappat den eller nått sånt.. Har för mej att jag hört att Apple ska ha internationell service så ska åka ner till apple-affären här i stan imorgon och se vad de säger.

Annars så damp mitt green card som är ett vitt plastkort ner med posten idag! En trevlig överaskning då jag nu kan skaffa ett körkort och SSN. Kan även börja jobba nu så har bara kvar biten med att hitta ett jobb.. Kommer även med ett filmtips då filmen vi såg idag var riktigt bra! Defiance heter filmen och den handlar om ett gäng judar som gömmer sig från tyskarna under andra världskriget. Bygger på en sann historia och det dom gjorde är rätt imponerande.. vilket ger 4,5 bananer av 5 möjliga.

3 kommentarer:

Jacob sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jacob sa...

Då kanske du kan låna ut ditt SSN till mig sen då så att jag kan skaffa at&t-tv här =) De litar ju inte på att jag kommer betala mina räkningar annars..

Hans sa...

de skulle inte jag lita på heller... =D du kan ju ta en cykel semester förbi oklahoma under spring break sen. Det vore sjukt tufft!