söndag, januari 25, 2009

Popcorn

Efter ett vetenskapligt test har jag nu insett att de vita popcornen ar vitare i fargen nar de ar poppade och och lite mindre an de vanliga popcornen! Smakar dock precis lika.. Vi testade att poppa dem i samma kastull och de funka fint iaf. Annars ringde de fran apple idag och berattade att det skulle kosta 470 dollar att fixa min dator vilket jag tyckte va lite saftigt sa jag antar att jag far leva med att skarmen inte sitter som de ska... Battre vanta ett tag och sen handla en ny istallet om ett ar eller natt..

2 kommentarer:

Emil sa...

Står det inte ingenjör på ditt examensbevis? De är väll bara o laga själv?!
alternativt silvertejp! lr har inte jänkarna fått det än?

Hans sa...

har ju inte fått mitt examensbevis ännu dock så måste vänta tills jag hr det innan jag kan fixa och dona..