söndag, januari 04, 2009

Tower of Americas

Har haft en skön dag idag med lite slöande, två promenader och en fin pizza äten mitt i ett ap-cafe kallat rain forrest cafe. Den första promenaden gick till Alamo som är ett fort där texas vanns från Mexiko eller nått i den stilen. Fick inte ta nå bilder där iaf så kommer inga här heller!
Efter lunch Vandra jag och Haleigh iväg till en shopping mall där jag slog till på en röd volcom hoddie för 160 kr och haleigh handla nån röd tröja av nått poloaktigt slag. Hittade också en fin stol med fotmassage.. bör nog skaffa en sån längre fram i mitt liv! När man ställde sig upp efter ca 10 - 15 min så kändes det som om man gick på luftkuddar.. underdelen av fötterna var som borta =D

Kvällen ska iaf spenderas i tornet till vänster här. Där det finns en resturang som snurrar med en fin utsikt. Får hoppas på riktigt god mat! Nu ska jag iaf strax springa ner till baren då happy hour börjar vilken minut som helst! En gin och tonic eller som de också heter, en gin och jev står på menyn!


Kan även tipsa om Wrestling som är den mest genomtattiga sporten som finns på tv! Verkar dock stort i mexiko där de sålde masker och leksaker i varenda hörn. Efter mina 10 minuter wrestling har iaf jag kommit fram till att det består av ett gäng lönnfeta muskelberg som inte lyckats med nått annat i livet.. lite som säkerhetsvakter och poliser förhållandet.. sen finns det några snygga blondiner som springer runt och en massa tattare i publiken och detta till dåligt komponerade fajter med några tuffa moves i.. Det verkar ge mer cred och vara utanför ringen än i ringen å..

1 kommentar:

Jesper Löfgren sa...

För fan Hans, ska du bo i södern så måste du ju älska Wrestling! Det är ju nationalsporten för tusan!... Nacho Libre!

Förövrigt så blir din svenska sämre och sämre för var dag som går ;)...