onsdag, september 06, 2006

43.9 mph

Var iväg och fixade en ny magnet som passade mina ekrar till cyklen idag så nu funkar min cykeldator =D Detta gjorde ju att man var tvungen och cykla till de backar som finns här för å testa hur snabbt man kan köra =D toppade iaf 73,2 km/h och tror de kommer bli svårt å klå de, trampade så snabbt jag kunde iaf... annat skoj å veta e att jag snittade 31,6 km/h och cyklade 38,6 km, måste skylla den lite halvkassa medelfasrten på att så fort man kommer till en korsning här måste stanna eller iaf sakta ner en massa för de e stoppskyltar överallt.. följde även en väg i ca 1 mil utan att den svängde en grad och den såg ut att fortsätta så ett bra tag till, ska testa mäta upp en raksträcka nån gång, de lär ju finnas sjukt långa!

Imorrn lär jag upp tidigt å, om jag har tur är det inte så lång tid å vänta på en uppkörning så jag hinner köra en imorrn, annars antar jag att jag får vänta lite mer..

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Börjar bli orolig över din svenska mer än jag är orolig över din engelska... Ett uppkörning?... Lågvattenmärke.

Jesper Löfgren sa...

Lyssna inte på karln!... Jag har receptet på hur du blir bättre... Ett sexpack öl, några T-bones och så en fet sån där tv-chair, med kylskåp och grejer... Sen kollar du på TTF, (förkortning på Tour The France?), och jag garanterar att du blir bäst i världen... Så de så.

Hans sa...

mm.. vi säger väl så då =D