tisdag, september 12, 2006

svenska kocken

Har lagat potatis för första gången på ett år ungefär nu.. köpte nå potatis och grönsaksblandning som man bara hällde i stekpannan =D råkade dock ha sönder påsen när jag öppna den så blev tvungen å¨äta de två gånger idag.. men gott var de iaf! Annars har jag försökt fixa körkort som de aldrig verka gå å fixa klart med, man får inte hyra bil här på mitt visa, var tvungen å ha kreditkort för de... eller två räkningar och jag har inte fått en enda.. Blivit en cykeltur imorse och nyss beachvolley och poolen för ovanlighetens skull...!? måste nog bygga mej en pool när jag kommer hem så jag kan spendera mina två timmar vid den varje dag!

Nu lär jag tillbaka till skolan igen å, lektion mellan 18:30 och 21:20.. puh! drygt de!
 Posted by Picasa

2 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Hans, det går hur bra som helst att hyra bil med VISA-kort, men, du är inte direkt betrodd efter diverse incidenter, bara att acceptera och fortsätta cykla.

Hans sa...

du, du måste ha ett kreditkort hos hertz.. mitt visa e bara debit...