måndag, september 11, 2006

House party

Blev ett jäkla drag igår här nere... Började med att vi lämnade fotbollsmatchen vid halvlek för de var så sjukt varmt å stå där hela dagen.. Jag erwin och Boris däckade vid poolen istället fram till halv sex.. skönt var de iaf! Soonesr vann som vanligt också! viktigt de =D
Sen blev de iaf lite kyckling och ris hos boris och efter de slöt allt annat folk upp så vi blev ett gäng! ca 20 st för att vara exakt.
De andra drog dock vid en 11 tiden medans jag vandra ut å snacka med lite amerikaner som bor ovanpå tills min skjuts kom å plocka upp mej.. Vi trodde att vi skulle till olika fester men jag vart då iaf paff när de första man ser är kristoffers blonda kaluffs när man öppnar dörren =D De vi var hem till var samma folk som jag å Erwin var ut med i fredags.. De hade iaf en öl-keg och en bar öppen för alla som ville ha.. gott var de =D Blev väl kvar där till halv sex typ och när vi väl skulle därifrån så var de ett stort problem å hitta hem å =D men löste sig till slut..
Det enda som hänt idag är väl att jag käka en riktigt god pizza uppe på campus corner och sen degat vid poolen med erwin och boris.. Har även gjort skolsaker i två timmar.. lite duktigt de!
Nu ska jag se ett avsnitt weeds och sen blir de till att sova!



 Posted by Picasa

Inga kommentarer: