onsdag, september 20, 2006

First exam

Har haft mitt första prov idag, var 20 st frågor med fem alternativ så de var bara kryssa för full rulle och sen lite räkneuppgifter.. kan ju på rak arm säga att jag troligen inte var så bra på den första delen som bestod av 20 poäng men räknedelen borde jag ha klockat in rätt fint å den var ju på 40 poäng så den lär ju helt klart vara den viktigaste delen!
En annan skoj sak var att jag missade min lektion i måndags bara för att ta körkort istället, och så fort jag kom till lektionen idag frågade min professor varför jag inte var där och en massa annat, de verkar ha stenkoll..

Nu ska jag bara vänta ut min andra lektion för idag och sen se om jag kan ta cykeln till en bilaffär, körde förbi där igår och de hade en mazda eller nissan eller nått sånt från 2000 med manuell växellåda, de borde göra den lite billigare så ska kolla vad de ska ha för den!

Helt fint att sitta ute nu iaf, lite svalkande, nästan för kallt! endast 24 grader men skinande sol och alliansblå himmel... fan, snart lär man ju lägga ner flipfloppsen! Posted by Picasa

Inga kommentarer: