lördag, september 09, 2006

"white trash"-party


Var igentligen mening att vi skulle gå upp till campus corner och bara ta ett eller två glas på nån bar där men de planerna raserades totalt... slutade med att jag och Erwin hakade på Maribeth, tjejen jag käka lunch med igår, på nån fest som skulle ha white trash-tema... så alla såg ju ut som riktiga rednecks =D Blev även så att två bögar börja tokragga på mej och erwin, han fick en fransktalande spinkig liten kille medans det kom en enorm neger efter mej som pratade helt fjolligt, men de var riktigt skoj! =D hann dock bara prata med dem i typ fem min innan vi var tvugna att åka vidare för de kom en massa vakter till lägenheten så vi åkte tillbaka till förfesten istället! riktigt skoj folk vi hängde med iaf, tror alla hada drama eller nått liknande som major så de var lite mysko =D
Somna iaf runt sju och tog mej ur sängen 11:40, dvs 10 min innan vi skulle träffas för att gå på matchen idag, blev en riktig snabbdusch och sen till att ge sig iväg, frukosten blev en hamburgare innan matchen börja..

Nu blir de degande i poolen för att sen styra upp nå skoj, vad vet jag inte för vi har för många alternativ just nu.. men en öl-keg ska jag iaf ha!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Haha... Nu jäklar börjar du spåra ur tycker jag =D... Whitetrash och bögar... Kommer vara en annorlunda Hans som landar i Sverige nästa år...

Hans sa...

Nej nej... nu får du lugna ner dej pojken!